Svetovna uspešnica Zakaj spimo

Knjižna uspešnica Zakaj spimo zdaj še v Sloveniji!

Knjižni prvenec svetovno znanega nevroznanstvenika Matthewa Walkerja je prispel še v Slovenijo!
Zakaj spimo je knjiga, ki skozi širok nabor raziskav ugotavlja, kako se spanje postavlja po robu ostalim stebrom zdravja in še najbolj skeptičnega bralca prepriča, da je spanje temelj zdravja.

Zakaj (pravzaprav) spimo?

Walker odgovarja na to ključno vprašanje iz popolnoma svojevrstnih kotov. Pomanjkanje spanja je lahko glavni krivec za presenetljivo veliko bolezni, medtem ko zadosten spanec deluje kot super hrana za možgane in v nas razvija kreativnost in druge kognitivne procese.

Avtor tako skozi širok nabor raziskav na izjemno preprost in zanimiv način pojasnjuje, kako z nasilnim prekinjanjem spanja ne škodimo le prihajajočemu dnevu.

Pomanjkanje spanja namreč vpliva na naš razvoj, hkrati pa spodbuja nastanek bolezni kot so Alzheimerjeva, demenca, bolezni srca in ožilja in še bi lahko naštevali. Walker celo drzno predpostavi, da je nezadosten spanec kriv za kakšen odvečen kilogram ali dva.

Vsemu temu pa se lahko izognemo s kakovostno prespanimi 8 urami na noč. Knjiga pojasnjuje, kako so Nobelovi nagrajenci v spanju prišli do neverjetnih ugotovitev, hkrati pa spanec deluje kot inkubator neverjetnih idej.

Ste vedeli, da je Paul McCartney dobil idejo za pesem Yesterday v spanju?

In kako lahko bolje zaspimo?

Ko bralec prebere knjigo in je popolnoma predan misli o 8-urnem spancu, Walker za konec še doda še nasvete za boljši spanec.

  1. Najbolje je, da si ustvarite lasten spalni urnik, saj se ljudje težko prilagajamo spremembam v spalnem vzorcu.
  2. Zvečr močna svetloba ovira sproščanje hormona, ki uravnava spalni cikel, melatonina. Posledično nas sili, da prestavimo spanje za kakšno uro ali dve. Poskušajte se izogibati računalnikom, svetlim prostorom in telefonom pred spanjem. V postelji se raje sprostite z dobro knjigo v roki.
  3. Alkohol, kava in nikotin uničujejo REM spanec in so pogosto razlog, da se zjutraj (tudi po 8 urah spanja) zbujamo utrujeni. Tudi spalne tablete uničujejo kakovost spanja, zato se jim raje izogibajte.
  4. Pred spanjem se sprostite in pustite delo ter druge obveznosti za seboj. Begajoče misli vas zagotovo ne bodo uspavale, raje se sprostite v topli kopeli.

Podarjamo vam knjigo Zakaj spimo!

Za lahko noč vam pri BoxSpringu podarimo lasten izvod knjige Zakaj spimo.